HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog inThe Airsoft Sniper

Share | 
 

 something cool i found in my closet

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
sniper_32
Colonel
Colonel
avatar

Posts : 1529
Join date : 2009-01-18
Age : 24

PostSubject: something cool i found in my closet   Tue Feb 16, 2010 8:29 pm

i have no idea when i bought this lol
kinda shiny for a tactical style knife but still cool in my opinion!
[img][/img]
Back to top Go down
View user profile
Undertaker
Corporal
Corporal
avatar

Posts : 135
Join date : 2009-12-02
Location : Maryland

PostSubject: Re: something cool i found in my closet   Tue Feb 16, 2010 9:16 pm

Was there a sheath on it or did you have a random unsheathed knife floating around your closet...?

+1 for awesome shiny stabby tool!
Back to top Go down
View user profile
sniper_32
Colonel
Colonel
avatar

Posts : 1529
Join date : 2009-01-18
Age : 24

PostSubject: Re: something cool i found in my closet   Tue Feb 16, 2010 9:48 pm

took the sheath off lol
Back to top Go down
View user profile
lonesniper24
Colonel
Colonel
avatar

Posts : 1714
Join date : 2008-10-23
Age : 22
Location : Cheyenne, Wyoming

PostSubject: Re: something cool i found in my closet   Tue Feb 16, 2010 9:57 pm

purty knife
Back to top Go down
View user profile http://airsoftchat.lefora.com/forum/
iliveforthis99
Colonel
Colonel
avatar

Posts : 1492
Join date : 2009-04-18
Age : 28
Location : Virginia

PostSubject: Re: something cool i found in my closet   Tue Feb 16, 2010 10:20 pm

Haha i have the exact same knife laying around somewhere in my room. It's black not silver though. I like the silver color though, it kinda screams bad to the bone.
Back to top Go down
View user profile http://cvaa.webs.com
Spl. Durkee
General Grade 2
avatar

Posts : 4652
Join date : 2009-03-28
Age : 60

PostSubject: Re: something cool i found in my closet   Tue Feb 16, 2010 11:43 pm

Lightsaber handle???!?!
Back to top Go down
View user profile
DrummerBoyz95
General Grade 2
avatar

Posts : 3897
Join date : 2009-05-13
Age : 21
Location : Ventura County, CA

PostSubject: Re: something cool i found in my closet   Wed Feb 17, 2010 12:53 am

Haha!

That thing looks pretty sweet
Back to top Go down
View user profile
sniper_32
Colonel
Colonel
avatar

Posts : 1529
Join date : 2009-01-18
Age : 24

PostSubject: Re: something cool i found in my closet   Wed Feb 17, 2010 1:19 am

no idea why i have it lol
Back to top Go down
View user profile
mgunner564
Colonel
Colonel
avatar

Posts : 1303
Join date : 2009-02-03
Age : 106
Location : Maine

PostSubject: Re: something cool i found in my closet   Wed Feb 17, 2010 9:47 am

the LAWL Goblins put it there DUH!

Sweet knife....me wants
Back to top Go down
View user profile
Jarhead999 76 65
General Grade 2
avatar

Posts : 4940
Join date : 2009-04-29
Age : 85
Location : Rio Rancho/NW Albuquerque, New Mexico, Socialist States of Obama

PostSubject: Re: something cool i found in my closet   Wed Feb 17, 2010 1:22 pm

Hmmm..... blade looks a little rusty, but a nice looking knife, nonetheless!
Back to top Go down
View user profile http://cqbtacticalairsoft.webs.com/
mgunner564
Colonel
Colonel
avatar

Posts : 1303
Join date : 2009-02-03
Age : 106
Location : Maine

PostSubject: Re: something cool i found in my closet   Wed Feb 17, 2010 2:08 pm

meh....you'll just give who every you stab with it lock jaw! : D


but a copper wool would take that right out...
Back to top Go down
View user profile
sniper_32
Colonel
Colonel
avatar

Posts : 1529
Join date : 2009-01-18
Age : 24

PostSubject: Re: something cool i found in my closet   Wed Feb 17, 2010 7:20 pm

LAWL GOBLINS!! *hides in box*
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: something cool i found in my closet   

Back to top Go down
 
something cool i found in my closet
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» A really cool site I found
» Internet Car movie database-cool!
» Lost and Found?
» 800oz nugget found in WA
» Has anybody found big gold at depth with a 4500?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Off Topic :: The Lounge-
Jump to: